joi, 19 martie 2009

Zona crepusculara

Ma trezesc intr-o dimineata cu gandul de a pleca la scoala.Imi pregatesc foile,fisa de protectie a muncii(da la laboratoare facem instructajul...nu aveti voie sa va bateti cu tastaturile sau cu soarecii(fie ei vii sau morti),nu aveti voie sa va bagati degetele sau pixurile in priza,nu aveti voie sa ciupiti colega de fund ca se sperie si atinge motorul;motor ce are tensiune mare,aveti grija la priza ce atarna din tavan;e din metal si s-ar putea sa va spargeti capu',nu aveti voie sa dati limbi motorului cat timp e in priza,si altele).Dupa ce-mi fac "ghiozdanul" fug sa fac un dus.In drumul meu spre baie am vazut ca afara sunt cativa norisori,pasaricile ciripeau si soarele dadea sa iasa.Dupa vreo juma de ora,timp in care m-am spalat la coaie si nu numai,ma uit din nou pe geam.Deci va zic,cred ca gresisem anotimpul.Afara era zapada de vreo doi centimetri si ningea de nu-ti vedeai puta.Ca si acum de exemplu;acu-i soare acum ninge.Da mai hotarati-va-n plm odata.Ca nu stiu ce sa-mi iau dimineata,cojocu' sau tricou'.

P.s:Orice greseala gramaticala e grava,stiu.Dar vedeti daca m-am dus in bar in loc sa merg la ora de gramatica?
P.p.s:Mi-e lene.Si is treaz de la 7 ca am fost la scoala,deci mi-e si somn.

Niciun comentariu: