luni, 7 iulie 2008

Hmmm....

Am fost de curând la bazin.Frumos,ieftin(5 lei pentru studenţi),curat şi mai are şi saună inclusă în acelaşi preţ.De fiecare dată când merg fac şi saună pentru a elimina toxinele acumulate(alcool,tutun cam ăstea sunt)şi pentru a mai elimina,pardon,remodela "masa musculară" acumulată de-a lungul anilor.Stând duminica aceasta în saună începusem să mă gândesc la nemurirea sufletului sau cine suntem noi,ce căutăm noi pe Pământ,cum a fost creat Pământul etc etc. Însă după ce m-am săturat de gândit(ma plictisesc repede,nu e pentru mine gânditul)mă izbi aşa din plin o idee,sauna,mă gândi eu,e pentru slăbit nu?Atunci de ce nu a făcut nimeni exact opusul saunei şi anume o cameră in care temperaturile să fie cu minus nu cu plus...că dacă stau să mă gândesc puţin şi tremuratul ajută la slăbit.Atunci să vă văd fraţilor...care ar mai sta la -40 de grade(cam atâtea grade cât are şi tequilla,mai exact 38 dar cu plus).

Niciun comentariu: