miercuri, 27 august 2008

Am fost la mare

Am fost la mare.La noi la marea neagră.Nu pot spune că a fost excelent,nemaipomenit şi că avem un litoral de nota 10 dar nici nu mă pot plânge.Am plecat intr-o marţi pe la 10 seara cu gândul de a ajunge a doua zi la 6...adică să mergem încet,să oprim să mai admirăm priveliştea.Am plecat pregătit de acasă cu 6 doze de bere cu gândul că până în buzău le "dobândesc" şi apoi din buzău să iau alte 6 şi tot aşa.Dar cum socoteala de acasă nu e ca cea din târg din 6 am băut doar 2 şi 2 le-a baut colegu de suferinţă(bă sforăi...duţu sforăi...bă DUŢU SFORĂI).Am ajuns în eforie nord la 4 jumate 5 fără,nu mai ştiu şi am mers pe plajă să vedem răsăritul...nu l-am văzut dar poate la anu.În schimb am văzut cum venea lumea la plajă pe la 6...acuma am o dilemă...de ce plm să vi de la 6 când nici soarele nu ieşise şi mai era şi frig,chiar nu înţeleg şi iţi mai cari şi copilu' de un an dupa tine la ora asta...sincer nu le pot spune decât idioţi.În fine ne-am dus să ne cazăm şi apoi ne-am pus să bem ceva aşa ca oamenii la 7 dimineaţa.În ziua aia am fost beat de dimineaţa până seara...eram nedormit,cifut...am vrut să dorm pe plajă dar au avut grijă vecinii de de langă noi să am un somn scurt...dacă ajung preşedinte am să interzic jocul de cărţi numit macao.Apoi în fiecare zi am urmat rutina...plajă,bere,mâncare...bere...bere...somn...bere...bere...somn...bere...plajă...mâncare...somn.
Oricum am ajuns mai obosit acasă decât am plecat.Dar a meritat.De cocalarii şi pitzipoancele de pe litoral nu mai spun nimic pentru că sunt sătul de ei şi m-au scos din sărite şi câtiva dintre ei...vă daţi mari "jmecheri" dar nu aveţi cu ce...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ba, din vina mea nu ai baut berulele? Cu ce-s eu de vina ca am mers ceva mai repede? La anu`, zi la Radu sa-ti ridice coitele de pe gaura curului, sa ai tiraj. Rutina respectiva a avut si spargeri (tari): tequilla, whisky, "lemne". Apropo, la anu` mergem la croati, sa vedem cu ce bauturi se lauda si comunitarii aia...