duminică, 31 august 2008

Champions league

După cum ştiţi eu sunt mai în urmă cu ştirile dar nu-i nimic.Deci au fost trase la sorţi grupele CL.Bun steaua a pical cu lyon,bayern munchen şi fiorentina iar cfr cluj cu chelsea,roma şi bordeaux.Acuma steaua,prin vocea ei adică ciobanu de gigi,cel puţin aşa am auzit(şi dacă nu am auzit aşa înseamna că facusem insolaţie de la becul din bar şi nu mai auzeam decât piticii de pe creier)vrea să iasă din grupe...el speră să ajungă şi în finală dar din păcate fluieraşii din europa nu pot fi mituiţi aşa uşor.De cfr nu zic nimic că ei sunt aşa numai prin trecere...să vadă cum e în europa.După mine,ştiţi când vor ieşi echipele noastre din grupele CL?Atunci când o să avem 3 echipe româneşti intr-o grupă,adică niciodată.Sau am putea face performanţă în europa când or să înceteze conducătorii de cluburi să nu se mai atace atâta între ei şi să înceapă să investeasca masiv în echipa lor.Dar poate nici atunci.Oricum de ce credeţi că vor toţi în ligă?Că se primesc nu ştiu câte milioane de euro numai pentru participare...vreo 6 mil dacă ştiu eu bine,plus banii din vânzarea de bilete,mai faci un egal mai iei nu ştiu cât etc etc.Până o să ajungem la performanţele unor echipe precum liverpool sau real madrid mai e mult...poate nici nu o să apuc să văd ziua aia.

bonus:atmosfera de pe anfield...acasă la Liverpool.(pentru bitză)



Aici melodia originală,preluată de fanii celor de la Liverpool.

Niciun comentariu: