vineri, 26 septembrie 2008

Bună dimineaţa

Gata.Am terminat şi cu sesiunea asta blestemată cu profi unul mai tâmpit ca altul.Am terminat-o cu succes...de la 11 credite am ajuns la 41...şi marţi s-ar putea să ajung la 47 şi ar mai rămâne 5 examene care sunt destul de uşor de luat...4 din ele,la o materie aştept să moară profu...dar având în vedere că aştept de 3 ani...În fine m-am întors mai puternic şi mai "inteligent".Oricum din seara asta încep să revin,uşor uşor,la cum eram înainte.S-a auzit şi acolo în spate?Nu?În seara asta mă îmbăt de fericire...am să beau ca porcu 2 beri şi am să merg în 4 labe.No hai că deja deviez...de când nu am mai băut am devenit om normal,nu mai am idei tâmpite nimic şi nu-i bine...dar începând din seara asta feriţi-vă că "DUŢU'S BACK".Pai chocolom.

Niciun comentariu: