marți, 9 septembrie 2008

Large Hadron Collider


De câteva zile capul de afiş al ştirilor este experimentul menit să descopere secretul Big-Bang-ului.Azi-dimineaţa m-am uitat puţin la canalele de ştiri din România adică realitatea şi antena 3 unde se vorbea de experiment.Argumente pro argumente contra...bă e bine,bă nu e bine bă murim,bă nu murim...muriţi voi bă.Ok,mie mi se pare o tâmpenie chestia cum o să vină sfârşitul lumii,vai de mine ne înghite gaura neagră(la câte sunt zilnic pe stradă...şi n-am păţit nimic)că câr că mâr.Chestia asta e un mod de a te face cunoscut...şi eu pot afirma că de fapt nu o să creeze o gaură neagră...experimentul dând greş ne va transforma pe toţi în lacuste...că am calculat eu p-acolo şi credeţi-ma că ştiu ce vorbesc doar şi eu ştiu fizică.Ok...vine sfârşitul lumii...să vină frate că nu mă supăr...doar să nu mă prindă cu chiloţii-n vine.Deci mâine la ora 10 începe experimentul.Fiţi pe fază.Revenim.


REALITATEA.NET - Experimentul menit să descopere secretele Big Bang-ului ar putea duce la sfârşitul lumii - a mai rămas o zi. VEZI IMAGINI LIVE

Cam asta s-ar putea intâmpla...cred:D

Niciun comentariu: