miercuri, 15 octombrie 2008

Am telefon cu mp3...ce tare sunt

Ba toti cocalarii si-au luat telefoane de jmecher cu empetrei,d-ala de face poze si filmeaza...cu dinte-albastru etc etc...pe scurt telefoane mult mai destepte decat ei,asta-i clar.Si daca ai telefon dastept e clar ca trebuie sa aratati chestia asta la toti...adica voi trebuie sa ascultati muzica(manele)primita prin "dintele albastru" de la tovarasu vostru,cat se poate de tare.Bai prietene dupa ce ca ti l-a luat mata sau tactu de la altex sau domo(credit doar cu buletinu...cumperi acum platesti la anu...prima rata cadou)tu ce incerci sa-mi arati prin asta?Ca esti un taran cu patru clase?Ca ai bani?Ca esti jmecher si alte chestii?Nu prietene...prin chestia asta imi arati cat de inteligent esti si cat poti fi de nesimtit,avand in vedere ca il asculti si prin autobuze pe guta pe care oamenii in varsta sunt sigur ca nu vor sa-l auda.Si ce poate fi mai palpitant decat atunci cand tu un student parlit,nervos dupa o zi de cursuri/laboratoare/seminarii se intoarce acasa cu autobuzul iar in spatele sau urla guta/salam/minune de vito sau cum plm il mai cheama pe asta.Va spun eu.E ca in reclama aia de la Mastercard...priceless.Asa ca dragii mei compatrioti(din pacate,dar lasa ca...)sa va bagati telefoanele alea-n cur sau unde doriti voi dar lasati-ne pe noi cu smecheria asta ca sincer chiar mi se falfaie(fal fal fal fal) de voi si telefoanele voastre.Daca chiar vreti sa ascultati muzica...luati-va-n plm casti...stiti chestile alea de se baga in urechi...sau voua va e frica ca ar putea ramane acolo(din cauza la ceara din urechiusele voastre minunate).Si sa stiti ca mai nou castile se primesc odata cu telefonul de la altex sau domo(ba da are empetrei ce plm...cine mai e ca voi)deci nu trebuie sa nu mai mancati vreo 3 zile ca sa vi le puteti procura.
Pana la noi ordine...aloha.
P.s:Nu ati dori ca peste un an sa fie un documentar pe Discovery cu titlul:"Cocalarul...un animal pe cale de disparitie"
P.p.s:Pacat ca pielea lui,oole lui sau cine stie ce nu valoreaza mai nimic...ca ma faceam braconier...dar stand mai bine sa ma gandesc rinichii se vand bine,ficatul la fel...hmmm...uite o idee buna de afacere.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Al tau are empetrei? Dar difuzor si microfon are? Daca are, de ce pula mea nu se aude nimic si, cel mai grav, nici macar nu-ti functioneaza acolo, la tine? Vezi?! Daca iti luai cu empetrei, cu camera de-aia de face poze si cu blutut, mai ascultai un Salam, mai faceai o poza la exponatu` Gheorghe, mai faceai schimb de poze cu pitzipoance cu vecinii, etc. Asa, iar te-ai ales cu o coaja. Cam in cit timp apreciezi tu ca incepi sa dai cu el de masa? Eu zic, maxim o luna. Si, apropo de ce a zis corporatistu`, ma pis pe el Bucuresti, pe locuitorii lui, nu toti, dar cea mai mare parte din ei. Cum s-au vazut in buricu` tirgului, cum nu mai vor sa stie de prioritate, bun simt, etc. Stefa, am facut 2 ore de la Ikea, de linga aeroport, pina la Sala Polivalenta. Plus faptul ca Brasovu` nostru e mult mai aerisit, ai loc sa tragi o basina, nu sint atitea Gucci, D&G si Emporio de-alea pe metru patrat. Am mai zis ca ma pis pe el Bucuresti? Am mai zis, dar am reluat sa fiu sigur ca intelegeti. Hai acasa, S., sa bem o bere asa, ca intre provinciali, si lasa-i pe-aia sa ne pupe pe coitele noastre blanoase si pline de urmasi demni de brasoveni, buni vorbitori de limba romana si cu oleaca mai mult bun simt decit babuinii (Dut, nu fac aluzie la tine). Ura, sa auzim de bine. Ce bem simbata? Ca vineri uda permisu` ala mic si prost, cu gura mare :-))