vineri, 3 octombrie 2008

Dilemă

Cea ce voi spune în urmatoarele rânduri conţine un cuvânt neplacut auzului unor fete,dar totodată acest cuvânt le face foarte fericite atunci când îl văd deoarece ştiu că vor fi al lor timp de 3 minute sau mai mult...depinde de persoană.Şi baieţii care se simt ofensaţi le spun un singur lucru:când voi fi în preajma voastră nu vă voi trata cu spatele pentru că tin mult la funduleţul meu sexy şi păros:D.De câteva zile sunt bolnav.Sunt gripat.Nu am mai fost uns de mult şi na...uite unde am ajuns.În zilele astea m-am simţit naşpa...de fapt m-am simţit ca pula.Acuma eu am o dilema de clasa a şasea...dacă eu m-am simţit ca pula,oare cum s-o fi simţit draguţa de ea?Ca mine?Sau cum?Deci de acum încolo cănd ma mai doare-n pulă să spun că mă doare-n duţu(dumneaei îi spun marcel sau marcela cum vreţi s-o luaţi).No gata că deja iar bat câmpii şi nu de alta da aşteaptă bitza să vadă ce am scris.

Niciun comentariu: