miercuri, 17 decembrie 2008

Me idiot

Intrebare:Ce faci cand nu ai ce face?
Raspuns:Te plictisesti.
Cam asta am facut eu in seara asta.Pana la un moment dat cand,iubitul meu stomac a dat semne de neliniste.Vroia sa-l hranesc sa se faca mai mare.Si cum am deschis eu frigiderul am ochit untul si mi-am zis ia sa vad care ii mai e gustul ca parca demult nu am mai gustat din el.Ok,dar am intampinat o problema.Stand la rece s-a intarit.Si ce-mi trece mie prin capul ala de copchil oligofren:ia sa-l pun eu in cuptoru' cu microunde...il pun la 20 de secunde si gata.Problema a fost ca imediat ce am dat drumu cuptorului folia cu ce era inveli a inceput sa faca poc,bum,poc si sa lumineze.
Deci ce am invatat azi?Ca e mai buna margarina si o putem utiliza si la alte chestii.

P.s:DUTU:Postarea cu numarul 100.
REMUSS:Asa,si?

Niciun comentariu: