luni, 19 ianuarie 2009

De azi incepem

Dragii mei cititori de blog(vreo4) de azi incep.Incep sesiunea,din pacate.Azi am examen la ora 16:00 dar din pacate cum am picat colocviul de laborator il las pe toamna(a trebuit tu ba pulica sa salvezi robotelu' pe o statie de acolo...).Mai raman 5.Anul asta mi-am propus sa iau macar 4 examene ca sa fac vreo 20 de credite pentru a nu mai pati ca toamna trecuta.Asa ca sesiunea asta am hotarat sa nu mai alcoolesc pentru a nu pierde neuronii cu informatie(exceptie se face pe data de 29 ianuarie cand trebuie sa bem neaparat,daca nu pe 29 atunci a doua zi...dupa examenul de motoare,ahhh motoare motoare motoare...da-le dracu de motoare,pizdaraie pizdaraie).
Deci urati-mi succes...la copiat,la invatat.Apropo intrebare.Care e cea mai eficienta metoda de copiat pe care ati incercat-o voi?Pentru mine au fost fituicile si servitele.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Pentru mine au fost cursurile. Direct pe masa. Dar cel mai bine m-am descurcat cu papagalu'.Si in acele vremuri drincuiam cam ca si acum. Adica mai deloc.Ce-i drept e ca ma descarcam si cu alte ocazii decat revelioanele. Intelegi? :)
Bafta multa, bani-n punga.
Simpaticu'

Anonim spunea...

chestiuţă mică în ureche. vorbim codat ca poate e şi vreun prof pe aici. Ăăă, eşti mă vreunu?