joi, 26 februarie 2009

Alo?Marius?

Tocmai terminasem sedinta foto cu fotomodelele de la playboy, si ne indreptam spre party-ul de dupa(care se lasa cu mult sex :P),cand,dintr-odata se aude un sunet(ceva in genu...her's my key filosofy i frick like mi just need's infinity...ta na na na na na na na na...in fine melodia e aici daca vreti s-o ascultati).Si in momentul acela visul meu de a nu mai fi timid si virgin s-a spulberat,ca m-am trezit,visu s-a dus dracu.Si daca tot m-am trezit am zis hai sa raspund si la telefon.Acum va incepe un dialog:
-Alo?(zic eu)
-Alo?Marius?Ce faci mai?
-Aici nu e nici un Marius,e doar Dutu.
-Aaaa...aaaa.
-Cred ca ai gresit numarul.
-Pai nu e 0749....
-Nu,e 0749...6
-Vai scuza-ma.Ta,ta,ta,ta.....
Deci dragi fii si fiice,sa nu-l bagi in pizda masii?Nu ca n-am mai apucat sa-i zic ca mi-a si inchis.Deci dragi copii,cand sunati pe cineva,verificati de doua ori numarul ca poate dati un apel gresit si cine stie...poate va fi ultimul vostru apel.Acum ma duc sa-l caut pe Marius ca trebuie sa-mi plateasca cineva onorariul de la sedinta foto.Ciao.

Niciun comentariu: