joi, 26 februarie 2009

Anger management-Leapsa

Primita de la Victor.
Întrebarea e : ce fel de om eşti? Calm, te aprinzi repede, tipul de om care aplanează conflicte sau care începe unul?
Sunt tipul de om care:
1:Claxonez la semafor dupa fete,nu ca sa se miste taranu cu dacia din fata mea(pastili matii cu coaja ta de masina)
2:N-o sa-mi bat nevasta,deci clar nu;exista alte metode de a o face sa sufere
3:Pe copii sa-i bat?Nici gand.O sa-i zic fiule dute-n bar,bea bere,distreaza-te.Inveti cand vrei,dar daca nu iei nota de trecere iti iau dreptul la bere
4:Ma injuri?Ma stresezi?Ma enervezi?No stai ca merg sa beau o bere si dup-aia mai vedem,probabil mai beau una si dupa probabil o sa uit ca ai avut ceva cu mine.Sunt genul de persoana care se enerveaza greu,foarte greu;dar si daca m-ai enervat...
5:La volan sunt calm,ascult Mozzart,nu depasesc viteza legala,in localitate merg cu 50,in afara ei cu 80-90...exact ca o maicuta
6:Ma-njuri la mine pe blog?Iti sterg comentariul ba,ca eu hotarasc aici;bineinteles nu inainte de a te injura si eu ca doar..."ochi pentru ochi si dinte pentru dinte"
7:Daca ma streseasza unu in trafic il injur de toti sfintii/mortii/parinti/surori/frati dar numai cu geamul inchis si numai in capsorul meu perfect rotund
Si ca sa ma descarc folosesc metoda "whu-saaa;whu-saaa",sau metoda kent.
Si cica trebuie s-o dau mai departe.Asa ca dragul meu Stefa ia de scrie,ca sunt curios.Si Nae tu poti sa-mi lasi un comentariu,ca sunt curios ce o sa zici de nervozitatea la volan(sa sti ca inca n-am gasit cartea aia cu "Cum sa ne pastram calmul la volan" si "Violenta conjugala" dar inca mai caut).
Apropo,stiti ca (inca) mi-e lene?

Niciun comentariu: