luni, 16 februarie 2009

Profu' ne spameaza

Domn' profesor de la IESC care predati in corpul V,daca ma cititi as avea o rugaminte.Sa stiti ca nu ne intereseaza toate rahaturile trimise de dumneavoastra pe mail.Adica nu ne intereseaza cum se fura un card,despre cum se comanda pizza pe viitor sau cum sa depistam o comotie cerebrala.Punct.Si apropo daca ma cititi sunt eu ala din '63;ma stiti,eram studentu care dormea dimineata la laboratoare si dumneavoastra ma trezeati,pardon deranjati,cu intrebari gen:"Vlad,ce am spus adineauri?"sau "Poti sa ne explici ce am spus?".Niciodata nu am nimerit-o.Singurele cuvinte care le auzea de la mine,de fapt nu cuvinte ci sunete,erau:"Aaaa...aaaa...deci...aaa...".
Si acum inca una care ma deranjeaza la corazon.Ba ce ma stresati voi cu Marian Cozma.Adica omu cat a fost in viata nu v-ati deranjat sa il intrebati de sanatate sau sa faceti o stire despre el cum ca a dat nu stiu cate goluri la Vezprem.Brusc omu moare si toate televiziunile fac reportaje peste reportaje,trimit oameni la locu crimei sau fac presupuneri cum ca ar fi fost injunghiat ca ar fi avut legaturi cu mafia sau mai stiu eu cu cine.Sunteti jalnici ba,ati ajuns ca OTV-u.De aia nu ma mai uit la televizor,exceptie facand Discovery.Voi trebuie sa aveti invitati de "marca" gen Nikita,Magda Ciumac,Eva Kent,Fernando,Tarky si lista poate continua la nesfarsit.Uite ca m-am enervat,desi n-am voie ca-mi creste tensiunea.Ar trebui o noua revolutie.Hai la revedere.

Niciun comentariu: