vineri, 27 martie 2009

Ieee...earth day


Maine e ziua Pamantului.Ieeee, ce ma bucur.De un an asteptam asta, adica sa sting lumina.
Mda, sa revenim la lucruri serioase(da fiilor, ce ati citit mai sus era sarcasm).Eu o sa fiu unul din nesimtitii aia care n-o sa stinga lumina maine.De ce?De-aia.Sincer nu-mi pasa; gata am spus-o.Mi se falfaie de ziua Pamantului.Cu ce ma incalzeste pe mine chestia asta?Uite eu acum scriu cu lumina stinsa.Si imi aprind lumina in camera cred ca de vreo doua ori pe zi si nu mai mult de 5 minute. Eu zic ca ziua asta a Pamantului dauneaza.Sunt curios cati copaci au fost taiati pentru a face fluturasi cu chestia asta?Si cata energie a fost consumata pentru reclamele de la televizor sau pe unde au mai fost.Hai nu va sfiiti sa-mi spuneti ca am dreptate, ca stiti doar ca am(off-topic: chiar daca nu am dreptate voi sa spuneti contrariul, ca de nu fac urat; multam').
Si stiti voi de ce nu sarbatoresc eu maine asta?Pentru ca maine e meciu' la 8 jumate(seara, ca am primit reclamatii).Si nu-mi place sa-mi beau berea la lumina lumanarii(ce dracu', ne credem la intalnire de-aia romantica).Cred ca din lipsa de ocupatie a aparut si ziua asta.Si daca maine-i ziua Pamantului de ce nu da bulangiu o bere?Ca eu i-am dat, acu' o saptamana(acum m-am intristat) cand mi-am scapat berea.Si de ce nu exista sticla de bere facuta din termopan?De ce?De ce?
Apropo, voi ce faceti de Earth Hour?

2 comentarii:

victorblog spunea...

uite ce fac eu mâine seară: http://tinyurl.com/cgxsl9

De fapt, cred că voi aprinde toate luminile în casă, pentru a sărbători victoria Naţionalei.
Apoi cred că duminică voi face şi eu : blog day. ÎN ziua aia nu voi posta nimic... :)))

Anonim spunea...

Pai mai stimabile...tu nu vezi meciu-n bar?