joi, 26 martie 2009

Lipsa de inspiratie


M-am trezit la 8 cu gandul de a va incanta cu minunatele, nemaiintalnitele, fabuloasele mele postari(mda, stiu ca deja exagerez).Problema e ca sunt in pana de idei.Am vrut sa mai facem o lectie de biologie, dar nu-mi mai aduc aminte ce am vrut sa va spun despre socate.Am vrut sa va spun despre cum eram eu in tinereti, dar...nu vreau sa va plictisesc(am fost ingerasul dorit de toti parintii, asta pana pe la 7 ani cand am cazut in cap(la propriu) din copac).Cred ca am sa ma duc la scoala, dar numa' la 7 am.Pana la urma cred ca am sa stau in varful patului si am sa ma uit la Joey; aproape am terminat sezonul 1.Sau poate o sa citesc ceva, dar nu stiu ce.Sau ma duc sa vad ce-i pe Discovery.

Cacat, azi am ganduri emo(da' nu incep sa ma tai).

Un comentariu:

Anonim spunea...

Probabil ca ai sa te duci la scoala la 7 p.m. Ca daca-i 7 a.m. ainseamna ca te duci maine la scoala. Doar te-ai trezit la 8 a.m.
:)