miercuri, 18 martie 2009

Teologia veterinara

Avand in vedere noul meu look(chel cu cioc)si de faptul ca majoritatea babelor ma intreaba daca eu sunt la teologie,m-am hotarat sa mai fac o facultate;de fapt inca doua ca vreau sa fac si Academia de politie(burta am,spaga iau,gramatica nu stiu).Deci dragi fii si fiice la vara imi depun dosarul pentru a intra pe bancile facultatii teologice veterinare.Pentru cei care nu stiu ce e teologia veterinara am sa incerc sa le explic in cateva randuri despre ce-i vorba.Dupa ce faci facultatea asta vei fi preot pentru animale,dar numai pentru animale.Adica o sa ai voie sa spovedesti(adica intri sub patrafir la popa si spui ce-ai pacatuit...si cu vorba si cu gandul) caini,sa impartasesti pisici(sa le dai o lingurita de vin si o bucata de paine) si sa faci slujbe de inmormantare la papagali.Sa nu credeti ca e o facultate usoara.E una din cele mai grele din tara.Din 100 de studenti ajung la absolvire doar 10.Asa ca tineti-mi pumnii.

P.s:Sunt plictisit.Ganduri de rahat imi strabat mintea si mi-e somn.Si nu stiu gramatica limbii romane.Si mi-e lene,si-s ciufut.

Un comentariu:

Anonim spunea...

abia ast sa vina la tine animale micutze care tocmai au fost intzarcate...