miercuri, 1 aprilie 2009

Austria-Romania pe scurt

min 1: incepe meciu si eu imi incep berea.
min. cand Prodl a luat galben: eram pe spice.
min 10-14: ma gandesc sa dau pe mute ca ma enerveaza comentatorul cu al lui "dupa cum spuneam".
min14'50: aut Austria.
min 17: Goian se odihneste pe gazon si face au, au, au bubaaaa.
min 18: Lobont joaca poarta-poarta cu portarul advers.
min19: ocazie pentru Austria; era sa-mi vars berea.
min 21: vad ca Tamas e vanat la ochi.oarein ce bar si-a luat bataie?
min 23: Goool Romania!Gol!Gol!Gol!Hai Romania!!!!
min 24: gol Austria.m-am calmat.
min 29: mut pe spice.aia marcheaza la greu si joaca mult mai bine(mai ales ele).
min 35: Carlitos a terminat.revin la meci.e corner.bate Nicolita si o da in craci.bravo ba.
min 37: ma duc la o tigara.
min 44: e 2-1 pentru Austria.macar eu mai am bere.
pauza: ma duc sa fac pipilica.
in frigider am gasit ceapa verde.mananc.
merg din nou la baie(probleme cu prostata).
min 45: incepe repriza a doua.
min 50: incredibil!mi-am terminat berea dar nu-i nimic ca mai am una.
min 60: ma joc cu ciocu'.
min 61: Hoffa ala mananca mere.si eu vreau, dar mere cu bere nu-i placere.
min 65: Piturca cred ca a adormit.Fa ba o schimbare.
min 67: s-a trezit Piturca.O fi dormit bine?
min 74: ma plictisesc.
min 83: intra Max Nicu.Din pacate cam tarziu.
min 90: nu mai am bere.Sunt trist.
fluier final: felicitari Austria.Ati meritat victoria.

Ce sa zic.In seara asta doar doi jucatori mi-au placut.Unul din ei a fost Tanase.A jucat bine dar din pacate nu a avut sustinere.Al doilea a fost Gigel Bucur.Ba cat de mic e el s-a zbatut pe teren spre deosebire de altii.Si de noua achizitie Max Nicu nu pot sa zic nimic.A avut pasa aia de geniu.Cred ca merita sa fie titular sau sa fi fost introdus la pauza.Acum trebuie sa ne apucam de reconstructia nationalei.Si nu trebuie schimbat numai antrenorul.Ar trebui sa se simta si burtosii de la federatie si sa-si dea demisia.O sa ajungem ca Luxemburg.Sa ne luam bataie de la toti.

Niciun comentariu: