miercuri, 22 aprilie 2009

E numai vina voastra

Numai voi sunteti de vina.Da, ati citit bine.Voi, astia care imi cititi blogu'.Din cauza voastra am ajuns unde am ajuns.Si din cauza voastra am starea asta(sunt fericit ca am iesit pe primele locuri).Si pentru asta tin sa va multumesc.Dupa cum stiti acum o luna m-am inscris la un concurs(ala cu click-uri).Si in seara asta ei, au dat rezultatele; iar mirificul meu blog s-a situat pe locul 4(patru) cu 1121 de click-uri.Si iar va multumesc.Dar nu am castigat.Pentru ca pulifricii aia au considerat ca e mai bine sa traga la sorti premiile decat sa le dea altfel.Oricum, nu-i bai.Asta e.Macar a castigat Victor.Si daca vreti sa vedeti clasamentul si castigatorii intrati aici(oricum mie mi se pare cam suspecta tragerea la sorti).Acum astept sa-mi ia interviul ala in exclusivitate.Sa vadeti ce interviu le dau...Detalii mai incolo.Acum astept mail-ul lor.

Un comentariu:

victorblog spunea...

la clickuri l-ai întrecut până şi pe Arhi.
Oricum eu mi-am dat seama că nu am cum să-i întrec pe ăilalţi, de-aia nici nu m-am stresat prea tare.