vineri, 24 aprilie 2009

Gurita mamii voastre...

Ieri am fost in Sfantu Gheorghe la service-ul auto Dacia ca sa-mi decodeze casetofonul de la bicicleta(pentru aia care nu stiu; eu sunt dealer de biciclete, am biciclete rusesti cu cadru, montan bicuri, bemeicsuri etc).Ajung eu la service si intru la aia-n garaj.Dau un buna ziua cu glas tremurand si le zic ofu' ce-mi statea pe inima de o saptamana.
-Bbbbuuunna zzziuaaa.Mi s-a resetat casetofonul si-mi trebuie codul de la el.Ati putea sa ma ajutati?
-Da ce masina ai?Solenza?(gura matii...dupa ce ca eram imbracat tot de la armani, tu ma faci solenzenist...pizda matii)
-Nu nene, sunt cu renou.
-Nu pot sa te ajut.
Si a inceput el sa-mi explice ca de ce nu poate si alte lucruri.Si mi-a zis sa merg la Mido, la intrare in oras.L-am mai rugat o data, in speranta ca poate-si face mila de un biet roman micut cu burta.Dar pula, acelasi raspuns.A trebuit sa merg la Mido(service-ul Renault din Sfantu).Pe drum il sun pe al meu tata si ii zic ca Dacia nu m-a rezolvat si ca trebuie sa merg la Renault.Stiti ce mi-a zis?"Ba, dar Mido inca nu si-a deschis service-ul.Acuma il construiesc".
Si se mai intreaba ungurii ce avem cu ei si de ce ii injuram.Uite de-asta.Week-end-ul asta nu o sa cumpar bere de la voi.Merg numai la tarabele romanesti.Asta sa va fie invatatura de minte...

Un comentariu:

victorblog spunea...

Haha, ce ţi-a tras-o ungurul.
Superb, superb. Dacă nu-l sunai pe taicătu ajungeai la Mido şi dădeai de tâmplari. Parcă te şi vedeam printre schele întrebând de mecanicul şef. :)))