miercuri, 15 aprilie 2009

Misca-te

Rubrica lu' Marcel
Pentru ca le-am uitat de cam mult timp.Pentru ca le vedem la orice colt de strada, in orice discoteca/club/bar.Pentru ca le iubim; unii.Pentru toate tarancile devenite peste noapte mari doamne dupa ce au dat de doua ori din cur si de trei ori din cap.Pentru toate pitipoancele urmatoarea melodie.Ca eu le inteleg.Stiti ce greu e sa devii o doamna?Pai mai intai trebuie sa mergi pe strada/club/discoteca si sa cauti ceafa groasa cu masina straina(dar nu renault megane; nu, cu bmw, audi...).Apoi trebuie sa te rogi sa fie singur.Daca totusi e cu alta nu-i nici o problema.Trebuie doar eliminata.Cum?Asta nu stiu.Si dupa ce te-ai combinat cu ceafa si ala te tine pe bani grei, tu, brusc devii o doamna, desi tu de fapt esti o taranca imputita, care a uitat ca a plecat de la coada vacii.De cand cazul Iri-Moni, toate aratarile astea cauta sa faca la fel.Noi, cei patru care au speriat gramatica, adica Dutu, Remuss, Ovidiu si Marcel, va uram un ia p@$a din toata inima.


Sisu si Puya-Misca-te
Da, am uitat.Unele incearca sa devina vedete dand de doua ori din cur(sus, jos; dreapta, stanga sau zgaltait :D).A fost interesant videoclipul, nu?Auzi..."Mie-mi place sa dansez si vreau sa ajung in lumea show-biz-ului si sa-mi arat toate calitatile mele."Adica vrei sa fi remarcata de Poponet sau altu ca el si sa ajungi si tu prin Bamboo sa freci boxele.Si calitatile tale sunt...Va las pe voi sa va dati cu parerea.
Hai pa fato, mai pove pe mess tu.Si fata in fusta alba.Mai usor cu pateul ca deja esti cat o vaca tu.

2 comentarii:

Nae spunea...

Audi?!

duţu spunea...

audi, da.dar de la a4 in sus.nu 80 sau 100.