duminică, 12 aprilie 2009

Nu mai zic ca nu mai beau ca totusi beau


Ioi, doamnelor si domnilor.Acu o saptamana am zis ca nu mai beau, mai exact joi 2 aprilie(de ziua lu' Olguta....La Multi Ani!!!).Si ce credeti ca am facut?Exact.Am baut ca porcu duminica 5 aprilie, pe 6 aprilie si azi, in duminica floriilor.Cred ca as merita o bataie la fundulet(spank me, spank me) pentru asta(doritoarele sa se abtina ca n-am timp acuma pentru asta).Dar totusi, eu nu mai beau si nu mai fumez.Ca alcoolu dauneaza grav sanatatii(te trezesti a doua zi langa urata si faci infarct) si nici nu mai fumez ca face rau(desi carnea afumata tine mai mult).
Oricum, nici nu mai stiu ce am vrut sa va spun acuma ca-s oleaca beat.Si sunt si calm, deci azi nu injuram(sau?).Tot azi e duminica floriilor, adica ziua cand Iisus a intrat calare pe magar in Ierusalim.Si tot azi e Pastele catolic.Le spunem un paste fericit si o spitalizare cat mai placuta(ca asta face romanu de pasti; mananca ca porcu si bea la fel...cel putin asta fac eu :D-asta-i smiley face sa stiti-).
In speranta ca am fost cat mai coerent, si am avut cat mai putine greseli gramaticale, va spun un la revedere din tot sufletul.Deci...LA REVEDERE.

Niciun comentariu: