vineri, 10 aprilie 2009

Sunt pericol public.Arestati-ma

Acest post contine cuvinte vulgare.Sa nu ziceti ca nu v-am avertizat.Oricum daca esti minor si citesti mie mi se rupe.Punct.
Ma, nu stiu cum se simte Gigi Becali inchis dar totusi as putea sa-mi imaginez.Asta a fost introducerea(trebuia sa zic si eu ceva de Gigi, nu?).
Ma duc aseara la facultate.Ca omu intarzii si eu vreo 20 de minute.Intru pe usa ca fuljeru si dau sa urc scarile.Dar surpriza.Ochiul vigilent al paznicului ma vede si gura lui de ciocanitoare ma opreste.
-Baiatu', baiatu' un' te duci?
-La laborator.
-Pai e 19:10.Unde te mai duci acuma?
-Da, am intarziat si eu putin.Ce nu mai pot urca?
-Sti ca dupa ora 19 nu mai poti intra in cladire fara sa te trec in caiet?
-Nu.Si am plecat.Date'n gatu matii de paza si protectie.
Si dupa ce am inceput sa urc scarile, el s-a urcat repede in lift sa vada daca ma duc la etajul trei si la laborator.Pai sa nu-i umpli frigideru cu carne?Chiar asa fata de infractor am?Cred ca da, ca de cand mi-am lasat cioc se uita la mine agentii de paza din magazine ca la butelia care scapa gaz.Futeti-ma-ntro zi si o sa vedeti pe dracu.Ca si asa sunt nervos zi de zi.Si pe pulica ala din corpul V am sa-l "fut" intr-o zi de nu se vede.Ca nu-i prima data cand imi face asta.Si in perioada asta-s nervos rau.Mare paznic, domne'.Mai are doua basini si moare dar el face instructie cu mine.Gura matii.

2 comentarii:

victorblog spunea...

udat... pe mine nu m-a oprit niciodată. Aveai cumva vreo servietă în mână? Sau vreun turban pe cap? :)

duţu spunea...

eram cu mainile-n buzunar si cu tigarea-n bot.