sâmbătă, 11 iulie 2009

Am idei.Sunt idiot

Pe mine ma izbesc ideile asa dintr-odata.Cand mi-e lumea mai draga pac, o idee.Ultima idee creata am avut-o miercuri de dimineata.Trebuia sa merg sa platesc factura la curent,Si fiindca nu vroiam sa merg cu buzu am zis sa merg cu bicicleta pana acolo.Si tot in dimineata aia am zis ca e timpul sa incep sa slabesc.Asa ca am imprumutat bicicleta de la var-miu(pe a mea am dat-o pe bere) si dai la pedale Dutule.Dupa un kilometru mi-am scuipat plamanii de doua ori, picioarele credeam ca le-am pierdut si tricou' era ca iesit din masina de spalat.Tot drumu' l-am injurat pe Remuss pentru ideea avuta(e mai simplu sa dai vina pe altu).Si ca sa fie tacamul complet, de doua zile ma doare curu.Ma simt violat.
P.s:Mi-a trecut chestia cu slabitu'.Dar pot spune ca am slabit un kil miercuri.Din pacate am pus vreo trei in zilele astea(mancat bine, baut bine...cine zicea ca nu ne intelegem cu ungurii?).

Niciun comentariu: