luni, 5 octombrie 2009

Viata de cacat

Am o viata de cacat, sunt emo.Cred ca am sa ma apuc sa scriu pe vdv.ro.Dupa ce ca am avut o sesiune de tot cacatul, viata imi mai da o lovitura.Adica cum puteti voi ma sa-mi faceti una ca asta? De ce?Ia fiti atenti ce am patit.Ies intr-o zi de la examen si ma indrept agale spre corpul v(aveam examen :D).Pe drum ma opreste una si ma intreaba daca sunt bautor de bere si daca nu vreau sa iau parte la sondajul lor.Cum sa nu fac eu asta pentru ea, dupa cat am suferit impreuna(bine, imi dadeau un cadou si poate de aia vroiam).Si cand sa incepem, ma intreaba tipa de varsta.I-o spun si ea imi da papucii: "Stiti nu se poate.Trebuie sa aveti peste 25 de ani.".Si pleaca.Pai sa nu-i dai una? Oricum, bine ca nu am mai stat sa le raspund la intrebari; cadoul era urat.Si erau si intrebari grele.

Niciun comentariu: