vineri, 12 septembrie 2008

Da eu de ce nu?

Zilele astea se desfaşoară mare concurs mare.Doamnelor şi domnilor ce credeţi că s-au gândit cei de la sono.ro că ar fi bine să facă?O întrecere între bloguri,ca să-i zic aşa,care e bine-venită.S-au înscris nu prea mulţi da' nici prea puţini şi mi-am zis da eu de ce nu că mi-ar prinde bine nişte boxe.Deci intraţi fiilor şi fiicelor aici şi votaţi-ma.Şi de mă veţi vota vă promit că am să vă platesc întreţinerea la iarnă când e a dracului de scumpă şi mai promit să dau o ladă de bere pentru fiecare vot primit.Dar ca să mă înscriu în concurs îmi trebuie şi mie o povestire despre boxele mele actuale adică pe care le am acuma.Poze cu ele nu am că nu-s de firmă şi nu vreau să râdă cocalarii de mine pe urmă că uite bă la sarăntocu' ală...,da să vă spun la ce e bun subwoofer-ul adică la ce-l folosesc eu mai mult.Păi în primu rănd îmi ţin picioarele pe el când ma holbez prin monitor după gagicile de pe net.Un alt lucru la care e bun e acela de scărpinător în talpă...merge de minune.Şi ar mai fi un lucru da' încă nu l-am încercat.Poţi folosi subwoofer-u pe post de feon ...dai drumu la un rock de-ăla supărat sau la o melodie plină de bas :D şi în doi timpi şi trei mişcări eşti gata...cred.Da şi mai merge woofer-u pe post de scăunel pentru wee-man în caz că vine pe la voi prin vizita.Şi cam atât.Deci încă o dată vă spun votaţi-ma aici...va rog frumos.

Niciun comentariu: