duminică, 8 martie 2009

8 martie...zi de rahat,dar mai spre seara

Ba nu stiu altii cum sunt dar eu cand ma gandesc la ce am patit azi imi vine sa beau o bere,asa de suparare(oricum,asta fac acuma...beau o bere).De dimineata am plecat cu ganduri mari.Merg in Sugas din Sfantu Gheorghe,ochesc un cadou fain pentru a mea mama,il iau,dup-aia trec pe la florarie,cumpar ceva flori si acasa.Dar cum socoteala de acasa nu tine cu cea din targ...Deci ajung in Sfantu si Sugasu' inchis.Injur.Gasesc alt centru comercial.Intru."Iono potchivano"(buna ziua pe ungureste).Bineinteles injur,dar dau si eu binete ca-s baiat bine crescut.No si intru.Si am iesit dupa o ora.Am stat ca bou in fata a trei(3) rafturi mari nestiind ce sa iau.Aveam niste ochi mari si o privire pierduta in spatiu si din cand in cand ma scarpinam in cap si-n fund ca nu stiam ce sa iau.In fine am luat ceva pana la urma si am plecat.Dar nu asta vroiam sa zic.
Deci azi am avut trei ceasuri rele,toate pe seara.Pe la 5 mi s-a facut rau...plm(adica placinta cu mere,nu "aia" mea);oricum dupa vreo ora mi-am revenit.Dupa asta am plecat sa-mi iau o bere(vezi ba Nae ca inca beau bere?).Cum magazinele "este" inchise a trebuit sa merg la benzinarie.Ca sa ajung acolo,trebuie sa traversez o cale ferata,cu masina bineinteles.Cand am ajuns era in functiune lumina alba(care permite trecerea).Si trec.Dar cand aproape am trecut ma pune dracu sa ma uit in stanga.Ce credeti ca am vazut?Trenu.Era la vreo suta de metri de mine(noroc ca fusesem inainte la baie,ca de nu...).Acum fac o paranteza si tin sa le multumesc celor care se ocupa cu chestia asta(de a pune luminile de culoare rosie in functiune ca sa stie bou ala cu masina sa nu treaca ca vine trenu...oare cum se cheama meseria lor;cumva luminist pentru trenuri?).In fine dupa ce mi-am vazut "moartea" la 100 de metri,ajung la benzinarie,unde un catelus "dlagalus" m-a muscat de treningu' meu de firma.Am avut noroc ca mi-a compostat numai pantalonii,ca de nu...turba.Si da catelul era unul fioros si mare.
Deci acum beau bere ca-s suparat.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Asa zici tu! Cine te vede ca bei bere?! Fa-ti o poza si pune-o pe blog, sau mai bine o filmare, ca deja nu mai cred aberatiile astea: beau bere, am fost la o bere, ies la o bere, etc. Sau tu, de fapt, cauti un motiv sa zici data viitoare, la intrunirea Partidului Sticla de Fier, cind vei cadea rapus dupa 3 beri: N-am mai baut de ha-haaaaaaaaaaaa...

Anonim spunea...

Pare-se ca limbajul utilizat pa blog este serios afectat de criza...financiara. Cuvintele licentioase si limbajul buruienos reprezinta o pagina din istoria blogului. Multumim Raducule :)
Pe de alta parte, subscriu la ideea trasata de Nae.Baga mare cu poza aia :)

duţu spunea...

@nae;@anonim:alta treaba nici ca am decat sa pun poze cu mine band bere.vreti sa ajung pe cocalari?

Anonim spunea...

cine e anonim?