marți, 10 martie 2009

Muriti ba!

Nu mai pot.Daca mai vad multe de-astea ajung la spitalul de nebuni.Am zis ca nu mai injur dar imi bag pula ca m-am saturat sa vad zi de zi toti imbecilii si toate proastele la tv.Dragi realizatori de emisiuni,de ce ne "incantati" cu toti cacatii?De ce?Si de cand au inceput sa faca rating Nikita,Naomi(Florin),Sexy Braileanca,Monica Columbeanu,travestitul Florin sau ce dracu o fi si ala.Din cauza pizdulicilor si pulifricilor astora nu au loc adevaratele valori.Cand o sa vad si eu un talk-show in care sa fie invitat Piersic,Arsinel,Victor Socaciu sau Vasile Seicaru?Cand o sa vad la televizor ca se discuta despre nu stiu ce piesa de teatru?Cand?Va spun eu.Niciodata.De exemplu sa luam filmuletul urmator:



Ati reusit sa-l vedeti pana la capat?Eu nu.Si se mai intreba lumea de ce si-a luat-o naomi(florin).(la comentarii gasiti pe unu care vocifereaza aiurea).Deci,referitor la filmulet.Pai nu-ti vine sa iei o bata si sa-i astepti in fata otv-ului si sa-i aplici o lovitura intre dinti?Sau sa facem altceva.Nene Navalitor,facem o mica afacere?Tu aduci parii pentru infipt capete si eu fac rost de capatani.Facem?
Pana la noi ordine eu va doresc doar atat:MURITI BA!

Niciun comentariu: