marți, 31 martie 2009

Scrieti corect ba!

Scris de ASPOVI

Ba eu nu stiu altii cum sunt dar eu cand ma uit la comentariile de pe siteuri ca Piti.org sau Coca.com (exemplele acestea nu exclud posibilitatea existentei altor "minuni" asemanatoare) realizez ca "plaja" careia se adreseaza materialele postate are ca si principale caracteristici un IQ format din doua cifre si o medie de varsta de vo' cincispe ani.
Sunt eu tampit sau limba romana a evoluat atat de mult incat am ajuns sa nu mai fiu in stare sa citesc o propozitie in mai putin de 2 (doua) minute? Va rog sa ma credeti ca m-am CHINUIT sa citesc urmatoarele randuri:
"Oo P!S! DoOlC3

SssT!U K 4m t4l3nT….[;;)]……
c3 !n!m!oOo4rR4 4M…..[;;)]…M4! N3BoOoOn4 D3 f3lU M3U…C!n3 SsSt!3 cUnOoO4SsSt3…[;)]
SssT!L….Cl4sS4….Cr34T!V!T4T3…..[;)]..!T’SS P!s!
! rOoOocK YoOoUr WoooRlD…d]
PoOooZ4 d3 R3V!SsT4……CoOoP3Rt4 D3 4LbUm"
sursa o regasiti aici

Comentariile sunt tot aici.
Sunt convins ca limba romana CORECTA nu a suferit asemenea transformari. Haideti va rog sa o pastram si perpetuam cat mai corecta.
Bulishor vorbeste cu cei care vor veni vineri...nu se poate ca asemenea specimene sa mai fie facute pub8lice.
Imi bag p**a (faptul ca-mi bag p**a nu este cu nimic mai indecent decat ceea ce am exemplificat). Ma doare capu' de la cat m-am chinuit sa descifrez ce este scris in exemplul de mai sus.

2 comentarii:

duţu spunea...

Ieee, primu.Ba eu primele doua randuri le-am descifrat(cred).Dar dupa aia a inceput sa se invarta camera cu mine si sa(stai ca asta era ce s-a intamplat sambata...).A inceput pe urma sa ma doara capu.Rau de tot.Unde plm se invata asa ce va ma?La ce scoala se invata alfabetul/scrierea/cititul cocalaresc?Sa-mi zica si mie sa nu mor prost.Si oare daca ramai repetent la "coca school" iti sterge contu de haifaiv?

ASPOVI spunea...

Bah eu am reusit sa descifrez ce este scris.Este o criminala autoarea.Ucide limba romana.
La coca school nu exista repetentie.