marți, 31 martie 2009

Tu-va rasa'n cur...

....de cefe groase si nu numai, care, plini de basini si fite de Buftea, va credeti zeii soselelor.Va purtati de parca e a voastra soseaua aia.In seara asta(adica 31.03.2009 :D, asta in cazul in care cititi maine pentru ca eu am postat azi, adica pe 31) in Brasov am vazut vreo 5 specimene de-astea.Unu cu un bmw negru, al carui numar de inmatriculare l-am uitat, se credea la jaloane.Stanga, dreapta, stanga, dreapta(bineinteles fara semnalizare ca deh, ii oboseste degetelu cu care o f... pe pitzi), dupa care a intors pe dubla linie continua.Altu mi-a taiat calea cu un Merjavascript:void(0)cedes alb.Altu ma flesh-uia ca de ce nu merg mai repede.Am vrut sa pun o frana brusca deoarece am cui de remorcare si nu patesc mare lucru.Dar el, cu bmw-ul lui cumparat din Germania; patea multe.Se lingea un an de banii de iesit in bar, ca daca faci accident iei si amenda.Si el putea, de fapt nu putea ci lua amenda pentru nerespectarea distantei in trafic si lovirea celuilalt sofer(adica eu).Probabil va intrebati cum.Pai m-as fi dat jos din masina si dadeam un cap de capota; dupa care incepeam sa urlu ca m-a lovit.Hai ca-s hazliu...fir-as al dracului de simpatic.Nu?Ziceti ma ca da, faceti-mi pe plac ce plm.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Iti spun ca nu era necesar sa te dai tu cu capu de capota. Daca i-ai fi calcat frana in fata te dadea el cu capu de capota.Sau te calca pe cap. Nu stiu exact care din cele doua variante este mai corecta, insa una este sigur :)

Anonim spunea...

Da, esti simpatic. Dar numa' un pic.Ca daca esti prea mult te doare capu :)

Anonim spunea...

BAI PROSTU DRAKU DK.NAI MASINA DE BELEA DUTE DRACU IN PULA MEA OCUPI ASFALTUL DEGEABA.DK.EU ERAM IN SPATELE TAU TE OMORAM DE BATAIE NU MAI AVEA NICI SPITALU CETI FACE FRAIERULE,ANDICAPATULE