luni, 6 octombrie 2008

Începuturi

De azi am început în mod oficial facultatea.Lunea,martea si miercurea o sa fiu nervos,sictirit şi încă o dată nervos...deci o să fiu foarte nervos...aţi înţeles??Mai ales că am vreo 3 materii cu un profesor cu care ma iubesc ca câinele cu pisica(temă:dacă depistaţi cacofonia vă dau o bere)...chiar azi m-a luat 11 metri că am întârziat vreo 10-20 de secunde dupa ce intrase.Joia şi vinerea sunt aproape liber...deci dacă nu aveţi partener de bere eu v-aş fi disponibil...da o daţi voi că eu sunt student pârlit.Apăi doamne-ajută.

3 comentarii:

Anonim spunea...

...si daca nu depizdez cacofonia, ca-s timpit, nu dai o bere?

duţu spunea...

no hai ca tie-ti dau...da numa una ca te imbeti...asta te inveti.

Anonim spunea...

yo am depistat da vreau 2 beri pt ca sunt blonda shi mi-a necesitat mai mult efort:D