miercuri, 3 decembrie 2008

Alegeri 2008

S-au dus si alegerile de anu' asta.Bine ca s-au terminat ca ma saturasem sa-i tot aud ce vor face si ce vor drege ei odata alesi.Acum ca unii din ei au fost alesi pot sa se instaleze confortabil in Senat sau in Camera Deputatilor si sa stea degeaba 4 ani ca pana acum.Au fost in colegii,au promis ca fac aia ca maresc pensii si salarii,prostimea i-a ales si acum ei incep goana dupa banii cheltuiti in campanie.Duminica nu am fost la vot.Pentru ca nu am vrut si pentru ca nu a lasat-o Nae sa-mi explice pe Cristina platforma electorala a PSD-ului,dupa ce i-am acordat si lui timp sa-mi explice chestia cu PNL-ul.Oricum asa ca de sfarsit as vrea sa le transmit un mesaj politicienilor romani:...................................................................................... ba.
P.S: STEFA STOP CORECTING ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu: