joi, 11 decembrie 2008

Azi sunt emo

Ovidiu s-a intors.Am avut probleme cu PC-ul si a durat mai mult timp sa o rezolv...plm,am fost prea lenes.Dar sa trec direct la ceea ce am de zis:
1:ma streseaza toti cei care folosesc cuvantul LOL...sunteti tristi ba...adica vorbesti cu ei,le spui un banc si ei iti spun un simplu LOL
2:ma streseaza toti cocalarii dim microbuze care nu au alta treaba decat sa scrie pe scaune sau sa innoade centura de siguranta ca ei sunt tari facand asta,cred...nu stiu,oricum eu stiu o vorba:"numele la toti prostii pe toate gardurile",cu asta cred ca am spus tot
3:ma streseaza povestile pitzipoancelor...am fost "fortat" sa asist la o astfel de conversatie timp de 2 ore
4:ma streseaza cei care promit una dar fac alta...lasa ca se intoarce roata,o sa aveti si voi nevoie de mine la un moment dat
Multumesc pentru atentia acordata.La revedere.
Va las si o melodie...poate trezeste amintiri.

Niciun comentariu: