duminică, 1 februarie 2009

Gata.De azi incepem un capitol nou

M-am trezit azi-dimineata.Cu un gust de rahat in gura,o sete teribila si o durere de cap.Am baut vreun litru de apa asa pe nerasuflate si am mai vrut sa si mananc ceva dar n-am putut.Aveam si o senzatie de voma(dar n-am vomitat...nici aseara si nici azi...aviz amatorilor).Aproape toata ziua a fost de rahat.Dar acum mi-am revenit si am facut o promisiune...nu mai beau.Gata,s-a terminat.Relatia noastra a fost frumoasa dar cred ca ar trebui sa ne intalnim si cu alte persoane.Draga alcool distrugator de neuroni si de ficat,gaseste pe altcineva.Eu nu te mai iubesc.Adio.Apropo domnu Nae...banuiesc ca vei comenta ceva referitor la moa.Hai,iti dau voie...promit ca nu-ti voi sterge comentariul.Apropo...eu la cat am plecat???



p.s:ascultati refrenu.e mesajul meu pentru alcool.
p.p.s:cine citeste asta crede ca sunt un alcoolist notoriu.draga cititorule nu e adevarat.beau rar si 2 beri sunt suficiente(glumesc...4)sa pot vorbi cu mortii
p.p.p.s:aseara am visat ca beau apa.de dimineata asta a fost primu lucru pe care l-am facut.cine spunea ca visele nu devin realitate?

Niciun comentariu: