miercuri, 4 februarie 2009

Magda Ciumac vs Buzdugan

Ma relaxam si eu azi dupa ce am tot facut fituici...aaa,pardon,dupa ce am invatat la motoare si ma invarteam si eu ca tot omu pe Youtube.Din clip in clip ajung la urmatorul.Farsa lu' Buzdugan facuta maretei,preafrumoasei,megadesteptei Magda Ciumac.Ce sa spun...sfarsitul e "frumos".Ce vocabular putea sa aiba si inghititoarea asta de sabii?De la OTV cred ca i s-a luat...sau nu.



Apropo nu-mi place Buzdugan.Ascultam inainte radio 21 pana cand au inceput sa-mi fie cunoscute glumele ce le faceau.Credeti ca le inventau ei?Nu,le citeau frumos din Academia Catavencu(al carui cititor sunt).Totul in tara asta se fura.Apropo de hotie,de unde avea o casa de schimb valutar din Brasov suma de 400.000(patrusute de mii)de euro incasari in aceea zi?Bine acum ca in loc sa prinda hotii ancheteaza capii politiei brasovene.Va spun bravo domnilor ce lucrati la ministerul de interne...acum aveti motiv sa-i concediati si sa va aduceti voi oamenii pe care-i vreti la conducerea IPJ Brasov.Oare era mai bine pe vremea lui Ceausescu?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Romania va creste cu oameni de tipul lui Magda Ciumac o traseista care a ajuns mare vedeta la Dan Senzationescu..

duţu spunea...

din pacate,ai dreptate.si a iesit si o rima :D