miercuri, 18 februarie 2009

Mi-e lene

Azi n-am chef de nimic.O sa stau toata ziua la soare,probabil o sa fac plaja.Am chef de respirat aeru' degeaba,de ars gazu am'pulea.Pe scurt mi-e lene.Mi-e lene sa gandesc,mi-e lene sa invat,mi-e lene sa mananc,mi-e lene sa fumez.Si mi-e si somn de pic;cred ca o sa ploua sau o sa ninga(da,sunt ca bosorogii aia pe care-i doare mana si zic ca se schimba vremea...apropo Nae cand te doare picioru se schimba vremea si la tine?).Si ca sa fie totul perfect nu cred ca voi aprinde chibritul in camera azi;mi-e frica sa nu sar in aer ca mi s-a fisurat "teava de gaz".Poate ne mai auzim diseara;pana atunci urati-mi lene placuta.
P.s:Am vazut un filmulet pe realitatea.Vi-l dau si voua,sa nu rad singur.Intrati aici si vizionare placuta(partea faina incepe aproape de sfarsit).

Niciun comentariu: