luni, 23 februarie 2009

Mi-e lene

Sufar de lene cronica in stare grava.Nu mai pot,simt ca ma urc pe pereti.Urasc zilele de luni.Daca as putea as ucide ziua de luni,dar n-am permis de port-arma...deocamdata.N-am chef de filme,de seriale,n-am chef de nimic.De dimineata ascult numai o melodie;SUPRADOZA DE VISE.Masina n-am sa plec in lume,personalitatile au plecat pe alte meleaguri si eu ma plictisesc.Da si mi-e lene.Cred ca ar trebui sa ma angajez pe undeva,dar mi-e lene.Cred ca ma duc in pat dar nu cred ca am sa adorm ca mi-e lene.Dar de maine ziua mea va fi mult mai buna,caci maine reincepe Champions League.Sper s-o ia Interu' maine,sper sa-i umileasca "Diavolii Rosii".De ce vreau sa piarda Inter?Pentreu ca ii urasc,dar ii urasc de moarte.Il urasc pe Mourinho,pe Adriano si nu-l pot suferi nici pe Ibrahimovic.Apropo eu sunt un bianconeri,adica fan Juve.Pur si simplu iubesc echipa,cum si unii iubesc Liverpool.Ador "Batrana Doamna" si desi am fost un an in Serie B(din pacate nu numai Juventus trebuia retrogradata ci si Milan-ul,Fiorentina...), am revenit in Serie A si le-am aratat tuturor ca Juve e o echipa mare care nu poate fi rapusa usor.Miercuri jucam si noi in Champions League cu Chelsea.Ii batem,stiu ca putem.Va las acum,pe maine.



P.s:Daca gasiti greseli gramaticale bravo voua,inseamna ca stiti vorbi si scrie corect romaneste.Stiu ca fac multe greseli gramaticale,ca pun virgulele cand vreau si cum vreau fara a respecta vreo regula,dar probabil o fi neatentia sau cine stie,poate nu stiu sa scrie corect romaneste.Si sunt si ungur(15 la suta),deci probabil o fi si asta.Apropo,v-am spus ca mi-e lene?

3 comentarii:

Anonim spunea...

Pur si simplu iubesc echipa,cum si unii iubesc Liverpool.......:))....tare asta.....
...si stai linistit ca nu ai greseli gramaticale...nu are de ce sa se mai ia ala de tine...

Anonim spunea...

Ba, ce dracu` facem cu bidonu` ala? Se trezeste naibii! Sau ti-e lene?

duţu spunea...

@eu_ng18(raducu):aha
@nae:pai il bem,nu?aia ii facem.stai linistit ca pentru chestii da-stea nu mi-e lene