marți, 17 februarie 2009

Prima dragoste nu se uita niciodata

Ba bine a zis cine a zis asta.Imi amintesc parca ar fi fost ieri cand am intalnit-o pe ea,o da pe ea.Eu eram un baiat timid si virgin,iar ea,o da ea,era cea mai frumoasa faptura pe care o vazusem pana atunci;oricum nici un cuvant n-o poate descrie pe ea,o da ea.Era o zi frumoasa de vara cand am cunoscut-o,iar soarele jucaus cum e el ii scotea in evidenta tot ce avea ea mai frumos.A fost dragoste la prima vedere va spun.Auzisem inainte de ea,dar nu credeam ca poate fi atat de frumoasa;o tu singura care m-ai iubit cu adevarat.Dupa un inceput ezitant,in seara aceea buzele noastre s-au intalnit si credeti-ma am crezut ca am ajuns in Rai.Si desi relatia noastra a fost de scurta durata sa sti ca nu te voi uita niciodata.Si desi te-am inselat de nenumarate ori de atunci chiar cu surorile tale,respectiv verisoarele tale tu,draga mea,sa sti doar atat:ai fost prima bere din viata mea si nu te voi uita niciodata.

Un comentariu:

Anonim spunea...

puteam să jur că vorbeşti de o bere blondă rece. :))))