miercuri, 18 martie 2009

Io-mi bag cucu

Scris de Nae

Ba, ma pis pe el TV! Sincer si cinstit. Dupa ce ca-s batut de soarta, de vinturi potrivnice (si puturoase) si o duc ca un ciine in fintina, adica satul de apa si mort de foame, nu am ce face seara decit sa ma joc pe calculator sau sa ma uit la dispozitivu` de cretinizare in masa numit televizor. S-a luam in ordine (aleasa de mine):
- Zero TV .......merita comentarii? Sincer, de cite ori dau pe postu` ala, ma intreb ce dracu` a fost in mintea celui care a aprobat cererea de infiintare a unui astfel de (era cit pe ce sa zic post tv) rahat. Cum dau pe programul respectiv, simt cum ma transform intr-o baba, mindra absolventa de scoala profesionala, in cel mai fericit caz. Sau intr-un distrus de betivan care a baut ultima suta de mii lei vechi produsa din colectarea cartoanelor. ZERO! Nimic absolut! Jenant! Distrusi! Sincer, mi-e mila de ala, Dan Diaconescu, pare a fi baiat destept, dupa moaca...oare nu simte ca se indobitoceste pe zi ce trece?
- Acasa TV. Postul cu ajutorul caruia inveti spaniola, iti deschizi inima si sufletul, simti sentimentele cum te inunda, mai ceva ca un pisu` agresiv sosit dupa 6 (şase) beri, postul pe care se prezinta seriale in care e incurajat incestul si adulterul (Fernandita e fiica ta, Joaquim! De atunci de cind ai fost la sedinta/in concediu/in delegatie si ai baut ca porcu` si te-ai culcat cu prostituata aia la care te-a dus fratele tau Miguel!). Post de urmarit numai de admiratorii lui Mircea Radu.
- ProTV, Antena 1, 2 si 3 posturi de televiziune care, din punctul meu de vedere, au drept angajati oameni care nu stiu decit sa faca ceea ce le impune The Big Kahuna, marele mahar, sefu` lor, indiferent de culoarea pielii acestuia si/sau culoarea politica. E ceva de genu`: ai nostri sint tari, ii ridicam in slavi, ii prezentam pozitiv, restul sint degeaba, nu merita mentionati iar daca merita, atunci va fi un titlu secundar, ceva infim, acolo....Plus faptul ca, de exemplu la stirile orei 17:00 de la ProTV poti vedea absolut orice. Zici ca-i calendarul Newgate! Hoti, violatori, pedofili, incendii, accidente, totul. Simpla fraza "Va avertizam ca urmeaza imagini socante" nu-mi pare suficienta.
- Prima TV. Acceptabil. Mai ales pentru prestatia circotasilor. Se iau de tot ce misca, parca simt prostia si mai ales, nu o accepta. Mondenii, in schimb, lasa de dorit. Aseara i-am urmarit, nu m-am simtit deloc satisfacut. Umor de slaba calitate, adresat persoanelor cu un IQ mediu.
- MTV, UTV, Music Television, etc. nu ma pasioneaza. Ce am observat, mai ales pe cele care difuzeaza videoclipuri ale "cintaretilor" romanesti, e faptul ca nu conteaza cit de bine stii sa cinti, cum stai cu dictia, ce "portofoliu" ai in domeniul muzical ci conteaza cantitatea de piele ce apare pe ecran. A interpretei sau a figurantilor. M-am saturat de plagierile tristului de Moga, indiferent daca sint "cintate" de el sau de alti/alte fete mai mult sau mai putin cunoscute.
- TVR1, TVR2 vechile, anticile si de demult posturi, ajungind pina in conturile indepartate ale tarii, pline de PSD ca un ciine comunitar de pureci, Tezaur Folcloric, Viata Satului, etc. Mai mult nu trebuie. Public tinta: mediul rural, persoane trecute de 45 ani. Deprimant.
Revenind la ideea mea, nu prea ai ce vedea. Mi-am dat cu parerea asupra posturilor romanesti pentru ca pe cele straine nu le urmaresc, in afara de Discovery, Animal Planet, National Geographics si History Channel. Oricum, e de preferat un campionat de snooker sau curling sau e mai interesant de aflat How it`s made decit sa-l vad pe Florin cum se plinge ca l-au tuns "dujmanii". Sau sa urmaresc un film de-al lui Steven "Bat tot" Seagal.
Sau sa-l vad pe Badea cum balacareste absolut totul, in afara de mina ce-i da papica. Sau sa urmaresc un film aflat la a ţ-şpea reluare. Nu, prefer sa nu. Astept idei despre posturi TV, poate ma mai luminez si eu sau poate doar televizoru` meu arata astfel de porcarii. Multumesc important.
(post inspirat de Cabral, mai precis de referirile lui la ziarele de pe piata)

11 comentarii:

Anonim spunea...

Bah eu n-am stiut ca tie-ti place sa privesti un meci de CURLING(i).
In alta ordine de idei, cred ca cel mai educativ/interesant post este SPICE PLATINUM. Iti spun si de ce:
1. Inveti pozitii noi si nu mai caraie Cristina ca tu nu faci nimic
2. Poti sa te uiti la meciuri de CURLING(i)
3. Inveti pozitii noi si nu mai caraie Cristina ca tu nu faci nimic
4. Idem 1 si 3
Comentariu inspirat de meciurile de CURLING(e) urmarite de autorul postului.

Anonim spunea...

Stefa, sa stii ca daca tie-ti ciriie, atunci mai trebuie unsa ;-) Iti recomand Wiesana, cica nu face spume. Ai idee cum i se mai spune jocului numit curling? Daca da, lumineaza-ma. Si mai E si alte programe "cu continut educativ", altele care E ca Spice Platinum.

Anonim spunea...

Vastele mele cunostinte in materie de limba engleza dau ca sigura denumirea de "ass licking" Oricum, nu sunt sigur de scrierea cu majuscule sau ... minuscule ;)

Anonim spunea...

Ba, cind te gindesti ca unii sint platiti sa traduca CURLING! Doamne! Se duce dracu` pe ripa si finantele, si invatamintul, care E. Si E minuscule, amindoua, cred.

Anonim spunea...

Nae...idem 1 si 3...prieteni stiu de ce ;)

duţu spunea...

fiilor ca sa faca 1 si 3 trebuie sa aiba cu ce...

Anonim spunea...

Pare-se ca am dreptate.
Deci domnu Nae, lasa programele gen Descoperi si apuca-te de vizionat programe in care ti se explica nu "how it's made" ci "how to stick it deeper"
Gat da idea?

Anonim spunea...

Fachiu ol!

duţu spunea...

cum Nae!?rachiu la toti?traiasca domnu Nae!de unde-a dat sa nu se cunoasca!!!

Anonim spunea...

Nae daca vrei sa ne FAC OL va trebui sa folosesti margarina VIZANA. Ca tot ai recomandat-o mai devreme si ai zis ca nu face spume. Sunt baiat salon si nu te intreb cum ai aflat.

Anonim spunea...

Am citit pe net :-)) Tu n-ai treaba? Sau iar stai cu Alt+F4 pregatit?