sâmbătă, 14 martie 2009

Poker face

Poate ma injurati,poate o sa radeti de mine...nu stiu.De cateva zile ascult Lady Gaga-Poker Face.
Deci imi place melodia,dar nu stiu de ce.Pur si simplu e tare.Cred ca mi-am descoperit feminitatea.
Aaa...am o intrebare,pot sa v-o pun?Hai ca v-o pun.Zilele trecute doua pitzi cu un bmw seria 5 de-ti cadeau plombele(nu si tie ba...ca tu n-ai plombe,d-apai dinti) au intrat cu masina in noroi si s-au impotmolit.Eu aproape de ele,bineinteles.Si dai si lupta si dai in fata,dai inapoi si tot asa.Le mai murea motoru(cam de fiecare data cand dadeau in fata sau in spate).Pana la urma pisi din dreapta s-a dat jos si a inceput sa impinga(bineinteles,eu ca un bun samaritean ce sunt stateam si priveam la ele si radeam,de fapt aveam un zambet de placere pe fata;o fi vreun fetish bizar...mai sti?) .In fine,pana la urma au iesit de acolo si au plecat,nu inainte de a-mi arunca o privire fulgeratoare(amandoua...eu continuam sa ranjesc ca prostu).Acum intrebarea mea pentru voi este:am fost misogin la faza de mai de sus?Sau doar nesimtit.Astept opinii.Eu nu am vrut sa ma murdaresc de aia nu le-am ajutat,dar...poate a fost una din cele doua de mai sus.
Acum sa-i dam drumu la muzica.Lady Gaga zi-le de la tine,fara numar,fara numar...



Sambata frumoasa si duminica fara dureri de cap si varsaturi.Ciao.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ai făcut foarte bine ca ai stat. La banii lor îşi permiteau să sune la tractări auto.
Eu le băgam şi vreo 2-3 poze, aşa pentru oamenii de pe blog. :)

Anonim spunea...

Pai mai draghe conationalule...de ce nu ai pus si tu umaru la impinsul ics cinciului? Asa te-a crescut mama tau?Nu stii che dache nu ajuti doua frumoase patrupede (impreuna) gusturile tale muzicale se schimba? O sa ajungi sa asculti Lady GAGA.
aoleu dar deja ai inceput...