joi, 19 martie 2009

Viata de cacat

Voi ati intrat vreodata pe site-ul asta?Daca n-ati intrat ar trebui.Sa luam de exemplu o cujetare de acolo:
"am diaree si trebuie sa ma intalnesc cu una in 5 min vdc"
Fiule intalnirea ta o sa fie una de cacat.
Sau o fata isi spune ofu':
"va rog sa ma ajutati,sunt intro situatie foarte frustranta si aceasta e singura cale prin care pot sa cer sfaturi fara sa fiu judecata direct...Aseara prietenul meu a plecat foarte rapid dupa ce a primit un telefon.Problema e ca eram foarte incalzita..si mam simtit foarte rau ca nu am putut sa facem sex.Apoi am ramas singura si numai la asta ma gandeam..Usor.usor..am inceput sa ma joc cu zona intima...iar de aici vine partea ciudata.Am vazut pe noptiera un creion...si in starea in care eram..lam luat si am inceput sal introduc...partea proasta e ca am intrcut masuta si lam impins prea tare,am fortat asa de rau ca mia intrat in uter fara sa mia pot sal scot...am tot incercat o ora dar fara succes.apoi mam culcat crezand ca o sa iasa singur a doua zi..iarasi nu sa intamplat..sunt disperata..mam sculat cu dureri, aveam aproape 10 centimetri..nu stiu ce sa fac..imi e FOARTE rusine sa ma duc la doctor pt ca sunt si mai timida de fel..durerile mau mai lasat..inca sper la o minune..sa iasa singur afara ,VDC VDC ,va rog spunetimi ce sa fac, poate aveti sfaturi mia practice"
Incearca cu tuica.Nu o sa iasa dar n-o sa-ti mai pese.

Cred ca o sa fac o noua rubrica:cititorii intreaba,Marcel le raspunde.O sa fie un fel de 9595,cu doctorul Andrei.
P.s:Ce porc sunt ca ma iau de problemele altora.Cred ca o sa ard in iad.VDC(viata de cacat).

4 comentarii:

Anonim spunea...

Bah se pare ca tu in timp ce-ti speli puta si nu numai te gandesti ce saituri sa mai explorezi.
Cum plm ai gasit chestia asta?
P.S. am scris pa blog la mine

Anonim spunea...

E vechi saitu`, credeam ca-l stiti deja.

duţu spunea...

stiu nae ca-i vechi,dar il tineam pentru vremuri grele,adica cand o sa fiu in pana de idei.
apropo asta n-o fi site-ul oficial pentru emo-kidz?

Anonim spunea...

Bah saitu o fi vechi dar doar pentru cei care stau zilnic pe net si chelesc cucuveaua prin frecari repetate