sâmbătă, 4 aprilie 2009

Cum alegem mouse-ul potrivit?

Azi va invat cum sa va cumparati un mouse; Dutu style.Deci se pleaca de acasa cu masina/pe jos/tramvai/autobuz/microbuz/scuter/motocicleta.Si te duci la magazinul care gazduieste mausi, pc-uri, tastaturi, monitoare etc.Intri pe usa demn si afisezi un aer de bun in toate, mai ales in ale calculatoarelor.Te duci la standul cu pricina si incepi sa te uiti atent si ganditor la soareci.Si te uiti, te uiti si din cand in cand mai si atingi.Trebuie sa se vada ca tu sti ce vrei, ca tu esti maestru in asta.Si dupa ce stai asa vreo 10 minute te hotarasti.Inchizi ochii si pui mana pe oricare.Ca pana la urma toate-s la fel si toate fac acelasi lucru, adica plimba sageata aia alba pe ecran.Bine, eu a trebuit sa fac asta de vreo trei ori ca unele erau prea mici si in mana mea de labar nesimtit se pierde :D, iar altele erau prea gay ma!Pana la urma mi-am ales unu fain.Dar a fost si un factor decisiv in alegerea lui.Pe cutie era o gagica si mi-a placut de ea; a fost dragoste la prima vedere.Acum va las ca merg sa mananc si pe urma am intalnire cu fata de pe cutie.La revedere, somn usor.Si o duminica fara dureri de cap si alte de-alea.

Niciun comentariu: