luni, 6 aprilie 2009

Nu mai beau


Ioi, ce ametitoare fu duminica ce-a trecut.Si ce cald a fost domnu' Dan.Pacat ca a fost Buzau rece(pentru necunoscatori:Buzau-raul, nu judetu').Duminica am fost la un gratarel si la o berica pe malul Buzaului(nu divulgam unde ca s-ar putea ca data viitoare sa fie plin de lume pe acolo; ramane intre noi, stati linistiti); bine ati putea veni si voi dar trebuie sa indepliniti anumite conditii, nu?Sau?.In fine.Si duminica am fost din nou la cascada Urlatoarea din Vama Buzaului(va recomand s-o vizitati) si am vazut si zimbrii(5 la numar).Si pe urma am baut bere; multa bere(vedeti bai ca inca le mai am?).Si dupa ce-am plecat de acolo am fost in bar sa mai bem o bere(ne era o sete de pe drum...valeu).Si pe la 7, 8 am ajuns acasa,rosu la fata(de la soare) si cu privirea incetosata(tot de la soare).As fi vrut sa mai beau o bere dar...

P.s:In perioada 19-26 aprilie 2009 au loc Zilele Sfantu Gheorghe.Motiv de mers si baut bere, multa bere.Si de agatat unguroaice(unguroaicele cica o au dulce ca mierea; si aici nu ma refer la gura).
P.p.s:Nu uitati sa click-aiti pe bannere.Multumesc anticipat.

Un comentariu:

aspo spunea...

Pai mah tembelule tu nu ai vazut ca aia 5 zimbri dansau pe iarba verde de acasa la gandul ca tu vei bea bere? Si ca ti se va face rau?
Si ca vei sta in bar incercand sa reeditezi trecutul uitat de toti (mai putin de tine) :)?