joi, 23 aprilie 2009

Problema

Se da: O baba pe bicicleta si o masina de culoare rosie condusa de o femeie.
Se cere: Probabil o noua bicicleta.
Ma intorceam azi de la Intorsura cu masina.Conduceam linistit, ca mosii pot spune.In fata mea era o alta masina.Nu am depasit ca eram ocupat cu privitu pe geam(dupa gagice).In fata masinii din fata mea era o baba pe bicicleta.Si ce credeti ca face baba.Trece drumul fara sa se uite, de parca era drumul ei.Gagica din fata a vazut-o si a tras de volan stanga, dar degeaba.A acrosat baba si a trantit-o la pamant.Pun si eu frana, sa cobor, sa vad daca a patit ceva(si in caz de ceva sa iau adresa babii ca sa stiu unde sa merg la coliva si vin).Pana am tras dreapta, baba s-a ridicat de pe asfalt, si-a luat bicicleta si s-a pus pe o banca sa-si traga sufletul.Oricum nu a patit nimic(plm).Probabil o sperietura, la fel ca aia din masina.
Plm, sunt plictisit.

Niciun comentariu: