marți, 7 iulie 2009

Harsova-Brasov

Duminica dimineata a trebuit sa vin cu microbuzul din Harsova din cauza ca...; din cauza ca m-am suparat(putin spus) pe cineva si din cauza ca luni de dimineata trebuia sa fiu neaparat in Brasov.Asa ca duminica dimineata la ora 6 cine credeti ca statea intr-o statie in Harsova?Eu si inca doi betivi, in caz ca n-ati ghicit.Initial am zis ca vin cu "ia-ma nene" dar din pacate prea putine masini de Covasna sau Brasov au trecut pe acolo(adica vreo 3; iar cand au trecut eu ori beam apa, ori imi aprindeam tigara sau stateam pe banca).Asa ca, la ora 8 fara ceva eu eram in microbuzul de Brasov.Drumul a fost ok, singurele incidente au fost cand dobitocul de sofer era sa faca accident(se putea oare sa nu?) sau cand a oprit sa faca pauza juma' de ora, dupa ce mai facuse inainte cu 20 de kilometri pauza de o ora.Apropo, ce credeti ca a facut tot drumul acest Andri Popa al soselelor(se descheiase la camasa sa i se vada aia trei floci de pe piept; pai ba, daca-mi dadeam io tricou jos...)? A vrajit pitzipoanca care se afla bineinteles in spatele lui(una de o hidosenie, valeu).Tot drumu' "hi hi hi, ha ha ha", eu injuram ca bineinteles ca langa mine nu se putea pune decat un dolce&cabana de-ala original si tot drumu' am ascultat numa guta,salam etc etc.Cand am ajuns in Brasov, primu' lucru a fost sa pup pamantul.Al doilea a fost o tigara si o bere.

Niciun comentariu: