miercuri, 29 iulie 2009

Iubitului nostru operator de telefonie mobila...


Scumpii mei, va sunt fidel de la varsta de 17 ani(adica de 5 ani).Am abonament deoarece va "iubesc" si vreau sa va scaldati in banii mei.Clipele petrecute impreuna anii astia au fost de neuitat, dar cum nu orice relatie dureaza, m-am hotarat sa va dau papucii.De ce?Pai voi sunteti de vina, dragii mei, voi cu serviciile voastre de cacat, si nu ma refer aici la internet, preturi sau altele, ci la semnalul vostru de cacat.As vrea sa va vad si pe voi, dragii mei, cum stati la 50 de kilometri de Constanta, in mijlocul campului fara semnal la telefon si antenele voastre sa fie la vreo 500-1000 de metri de mine.Stiam ca in creierii muntilor nu e semnal, dar la campie(sau podis e in Dobrogea?) sa nu ai?Credeam ca e de vina telefonul dar nu a fost asa.Voi sunteti de vina.Si nu e prima data cand mi s-a intamplat.D e exemplu in casa nu prea am semnal.Si v-am sunat si v-am explicat problema si voi ce mi-ati spus; ca de vina pentru lipsa semnalului e casa.Hai ca aici ati fost simpatici(daca stateam intr-un buncar atunci probabil aveati dreptate, dar asa...).
Oricum, tin sa va multumesc pentru minunatele clipe petrecute impreuna, dar tot ce e frumos trebuie sa aiba si un sfarsit.Multumesc Orange, multumesc.Si sa nu uit:Luati pula cu semnalu vostru de cacat!!!

P.s:Draga Orange imi esti dator cu un telefon deoarece pe al meu l-am trantit de asfalt crezand ca el e de vina(a murit nevinovat saracu'...).
p.P.s:Orange e un fel de curva, nu?Adica noi platim ca sa ne ofere placere(placerea de a vorbi), nu?La fel si Vodafone, Cosmote, Zapp...

Niciun comentariu: