marți, 24 martie 2009

Cartile e rele


Duminica seara am fost in Carrefour Brasov.Cand mi se spune ca trebuie sa mergem , eu ma manifest ca un copil in asteptarea unei injectii, dar no, daca trebuie trebuie.Deci ajung in Carrefour, scot fisa, bag fisa, scot caruciorul si hai in recunoastere.Am intrat in marele magazin si imediat am facut dreapta cu gandul de a ajunge pe la standul de electronice.Si ca sa ajung acolo a trebuit sa trec printre carti.Apropo, eu ma feresc de carti ca dracu' de tamaie.Deci cum treceam eu printre cosmaruri(adica printre carti), ma uit iar in dreapta(defect profesional).Si ce vad; un vanzator de la telefoane(cred)se juca pe pc-ul din dotare ceva cu bule(daca faci 3 de-o culoare cad sau dispar), iar in fata lui asteptau doi potentiali clienti(dupa fata cred ca asteptau de vreun minut-doua).Dar pana sa-mi scot telefonul din buzunar, dumnealui(adica domnu' vanzator) s-a prins si cu un alt-tab aplicat cu viteza sunetului a intrat in programul lor(il stiti, ala unde sunt produsele afisate cu coadele de bare si preturi).Si sunt sigur ca nu se prindea ca vreau sa-i fac poze sau sa-l filmez daca nu erau cartile, ca v-am spus ca iubesc cartile ca dracu tamaia, adica cand sunt in preajma lor incep sa urlu si sa fac ca dracu(nu stiti cum face?; puneti-ma fata-n fata cu o carte si o sa vedeti).Deci daca nu erau ele, acum aveam ceva inteligent de scris.Dar asa...
Deci din randurile de mai sus tragem urmatoarea concluzie:Cartile e rele!

P.s:Nu ma, glumeam.Cartile e bune si interesante.Dar spre deosebire de altii(nu dau nume; Tudor Chirila)eu n-o sa va tin discursuri despre cat de bun e cititul, cum ca cititul te hraneste spiritual si intelectual(ptiu drace).Cine vrea sa citeasca si cine nu vrea sa mearga-n mall.Apropo greseala din titlu e pusa intentionat; asta aviz amatorilor.Si daca am facut dezacorduri sau greseli gramaticale mie mi se falfaie.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Ha ha ha... De comentarii negative nu ti se falfaie?

duţu spunea...

numa' cateodata, cand sunt sictirit.oricum esti la mine pe tarla, deci eu hotarasc daca sa las comentariul sau nu. :D

Anonim spunea...

Corect. Dar cat timp ai comentarii libere inseamna ca-ti asumi cand cineva iti zice ca tarlaua ti-e plina de noroi. Traduc: greseli.