luni, 23 martie 2009

Doamnelor si domnilor...


Fii si fiice am deosebita placere de a va arata asta.Este pagina de pe wikipedia a unei mari personalitati din Romania(mare si la propriu si la figurat).Dupa "Nikita sex tape" azi scoatem pe piata Nikita wikipedia page.Va multumim anticipat.
Si da,stiu ca nu e un post reusit,dar na ce nu face omu pentru...

p.s:Nu raspundem pentru ce se va intampla la vederea pozei.

Poza furata de pe undeva,dupa un search pe google.


L.e: ..."mi-a ieşit 110 IQ, nici mie nu mi-a venit să cred"-hai pe dracu tu fata.Sigur n-ai incurcat rezultatele si cifra(adica numar) aia 110 sa fie de fapt kilogramele?Eu as zice sa mai verifici o data,ca poate iese mai mult,desteapta lu' tata.
L.l.e:110 e numar,nu cifra.

Un comentariu:

Anonim spunea...

draga scriitorule,

cifra 110....
nu exista asa ceva..da-mi voie sa iti reamintesc cifrele...0,1,2,3,4,5,6,7,8,9..
deci 110 este o combinatie de cifre numita NUMAR..