duminică, 12 aprilie 2009

O pula criza

In aceasta postare o sa injur, deci...
Politicienii zic ca-i criza.Si daca-i criza noi, de fapt ei fac imprumut la FMI.Oare ce fac cu banii aia?Va zic eu.Isi iau masini.Am auzit azi-dimineata la radio cum ca stimabila doamna Elena Udrea isi ia masina la ministerul turismului, ca vezi Doamne a ramas fara frane la Audi A6.Si inca cateva masini pentru directori, sub-directori; cum le-o zice.Pai sa nu facem si noi ca basarabenii?Adica o noua revolutie.Tuva-n gura de politicieni...As vrea sa va vad si pe voi cu un salariu de 500 de lei pe luna.Sa vad atunci cum va descurcati.Gura mamii voastre de cacati.In tara-i criza dar noi ne luam masini de 35000 de euro fara tva...Dar loganu' ce are ma?Stiam ca strangem cureaua, dar pula...Bine ca-si iau ei masini sau mai stiu eu ce...In loc sa dati banii aia la Sidex sau mai stiu eu ce fabrica ca sa nu ramana pe drumuri mii de oameni; nu voi ii cheltuiti in interesul vostru.Ca asta-i politicianul roman.Sa faca bine pentru el.Si de pulime il doare-n cur.
Bine ca am luat bani imprumut sa le fie bine la burtosii de la putere(pe unu l-am cunoscut si eu, zici ca-i nu stiu eu cine).O sa muncim ca sclavii sa dam banii aia inapoi, noi, romanii de rand ca pe politicieni ii doare-n pula.Suntem ca aia din Bostwuana(sau cum se scrie ca la ora asta vad dublu)...Ioane, tu cat ai salariu?Pai am o pula.Vorba aia, Unde esti tu Tepes Doamne?

Niciun comentariu: