duminică, 12 aprilie 2009

Pacha Man

Rubrica lu' Marcel
Azi vreau sa nu dicriminam.De fapt eu nu fac asta.Daca vad un tigan nu il judec dupa culoarea pielii.Mai intai stau de vorba cu el si dupa aia imi fac o parere despre el.De exemplu am stat la o bere si un vin cu un individ o seara-ntreaga.A doua zi am aflat ca el e tigan si ca nevasta lui poarta fuste inflorate.Si stiti ce?M-am mai intalnit cu el de cateva ori la o bere.La fel si cu maghiarii.Nu toti sunt ai dracului.Eu am stat patru ani printre ei.Si unii sunt mult mai de treaba decat toti romanii.Hai sa nu discriminam si sa nu mai judecam oamenii din prima(ba Nae ce dracu a fost in tuica aia ca deja delirez????:D).Si azi ascultam Pacha-Man-Acelasi sange.

Vedeti ciocu lu' domnu?Asa vreau sa-l fac si eu.Peste o luna cred ca il pot impleti.

Niciun comentariu: